Založ si blog

Archív: apríl, 2015

Rande pri kamennej studničke

S ozajstným priateľom nemusíš byť denne. Niekedy stačí spomienka, telefonát, pohľad na fotografiu. Dnes som dostala milý mail od dobrého človeka a skvelého novinára. Ešte dnes pracuje na Ministerstve spravodlivosti, našťastie vo svojom fachu – žurnalistiku. V maili spomenul časy nedávno minulé, ktoré sme strávili spolu v mojej rodnej dedine Veľké Uherce. K textu […]

Pokračovanie článku

Jedno oko, druhé oko

Dnes som na sociálnej sieti komunikovala s jednou priateľkou. So sympatickou, vzdelanou a empatickou ženou. Poslala mi jednu zaujímavú knihu a potom aj jej nahrávku. Napísala som jej, že rada čítam. Ona tiež, ale pri dlhom pozeraní sa do compu ju bolia oči. Na jedno vraj nevidí… Vážne, Maťka? Spýtala som sa jej a zaspomínala si: Keď sme boli malé deti, raz sme sa hrali […]

Pokračovanie článku

Môj život sa zmenil

Práve som sa stala novou blogerkou. Vyzerá to so mnou tak, ako to vyzerá s každým začiatočníkom…O čom písať? Bude to niekto čítať? Takéto a desiatky iných otázok mi víria hlavou. Čo tu vlastne robím? Chcem vyjadrovať svoje pocity ľudí, ktorí – ani sa nenazdali – sa prehupli do tretieho veku. Zanedlho budem ma 60 rokov a už päť mesiacov žijem v […]

Pokračovanie článku
803. deň: Po Čiernomorskej flotile majú námorné drony nové ciele: Ukrajinci potopili čln s ruskými vojakmi na palube

803. deň: Po Čiernomorskej flotile majú námorné drony nové ciele: Ukrajinci potopili čln s ruskými vojakmi na palube

06.05.2024 06:45

Západ musí tlačiť na Putina, aby ukončil vojnu. Obsadenie Kyjeva povedie k vojne s Ruskom, povedal taliansky minister.

VIDEO: Nepochopiteľné. Medveďa hnal autom stovky metrov medzi domami v Očovej

VIDEO: Nepochopiteľné. Medveďa hnal autom stovky metrov medzi domami v Očovej

06.05.2024 11:28

Zásahový tím pre medveďa zaznamenal pohyb medveďa v Očovej vo Zvolenskom okrese. Podľa videa to bola približne trojročná šelma.

Záhadná abdikácia starostu v Telgárte: Náhle odišiel a zanechal po sebe len list

Záhadná abdikácia starostu v Telgárte: Náhle odišiel a zanechal po sebe len list

06.05.2024 06:00

Mal toho „plné zuby“? Kontajnerové mestečko v Telgárte, kde od novembra žije viac ako stovka osadníkov, má stále problémy. Práve to by mal byť dôvod, prečo starosta odstúpil.

Všetko sa zachvelo, jediný úder zničil celú ulicu. Rusi prvýkrát zabíjali 1,5-tonovou bombou

Všetko sa zachvelo, jediný úder zničil celú ulicu. Rusi prvýkrát zabíjali 1,5-tonovou bombou

06.05.2024 16:27

Všetko naokolo sa zachvelo, akoby sa začalo zemetrasenie. Jediný úder zničil celú ulicu, napísal šéf vyšetrovacieho oddelenia regionálnej polície.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5197x
Priemerná čítanosť článkov: 1299x

Autor blogu

Kategórie