Založ si blog

Rande pri kamennej studničke

S ozajstným priateľom nemusíš byť denne. Niekedy stačí spomienka, telefonát, pohľad na fotografiu. Dnes som dostala milý mail od dobrého človeka a skvelého novinára. Ešte dnes pracuje na Ministerstve spravodlivosti, našťastie vo svojom fachu – žurnalistiku. V maili spomenul časy nedávno minulé, ktoré sme strávili spolu v mojej rodnej dedine Veľké Uherce. K textu pridal spomienkové foto. Snímku môjho priateľa Vladka som urobila pri murovanej studničke v osade Repeje, kde sme sa nevedeli nabažiť krištáľovo čistej vody a sviežeho horského vzduchu. Razom vo mne ožili všetky spomienky na starý dom po mojich prarodičoch, kde bol až neskutočný pokoj…spomenula som si aj na romantické prechádzky Bratislavou Starým Mestom a opäť som sa utvrdila v tom, že človek síce môže prísť o všetko – mladosť, krásu aj úspech, ale spomienky mu nikto nezoberie!

Jedno oko, druhé oko

28.04.2015

Dnes som na sociálnej sieti komunikovala s jednou priateľkou. So sympatickou, vzdelanou a empatickou ženou. Poslala mi jednu zaujímavú knihu a potom aj jej nahrávku. Napísala som jej, že rada čítam. Ona tiež, ale pri dlhom pozeraní sa do compu ju bolia oči. Na jedno vraj nevidí… Vážne, Maťka? Spýtala som sa jej a zaspomínala si: Keď sme boli malé deti, raz sme sa hrali [...]

Môj život sa zmenil

28.04.2015

Práve som sa stala novou blogerkou. Vyzerá to so mnou tak, ako to vyzerá s každým začiatočníkom…O čom písať? Bude to niekto čítať? Takéto a desiatky iných otázok mi víria hlavou. Čo tu vlastne robím? Chcem vyjadrovať svoje pocity ľudí, ktorí – ani sa nenazdali – sa prehupli do tretieho veku. Zanedlho budem ma 60 rokov a už päť mesiacov žijem v [...]

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom Egypta a Kataru na prímerie v Pásme Gazy

06.05.2024 19:11

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť aj časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5196x
Priemerná čítanosť článkov: 1299x

Autor blogu

Kategórie